[Wikirobota] portale na SG

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 12 Sty 2010, 13:40:29 CET

W dniu 12 stycznia 2010 12:38 użytkownik PMG <pmgpmg at wp.pl> napisał:

> Rozważasz umieszczenie na stronie głównej sekcji "Listy na medal" albo,
> jeżeli w końcu coś takiego się pojawi, "tematy na medal" albo "dobre
> tematy", albo "dobre listy" ?

Chyba nie ma takiej potrzeby."Dobrych list" jeszcze nie ma. Natomiast
"Medalowych" jest na tyle mało, że aktualnie po prostu rotuje je na SG
razem z medalowymi artami. W tej chwili - aż do wyczerpania medalowych
list, ładuję po jednej liście tygodniowo i dniem liściarskim jest
wtorek. Akurat dzisiaj jest prezentowana medalowa lista "państwa nie
posiadające sił zbrojnych". A potem mam zamiar wstawiać je do
medalowego boxu w miarę jak będą się pojawiały - na zasadzie rotacji z
medalowymi artami.