[Wikirobota] portale na SG

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 12 Sty 2010, 12:34:24 CET

Dobra, poza Wikipekiem nikt nie miał żadnych sugestii/zastrzeżeń

Poza zamianą, zrobiłem jeszcze rotację, aby oddzielić sprawy społecznościowe od treści:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Przykuta/Strona_g%C5%82%C3%B3wna

Zanim puszczę na listę ogólną - podrzucam tu. To jest kwestia zapytania czy newsy czy najlepsze artykuły w encyklopedii powinny być na górze.

Box "Dołącz do wikipedystów" jest jeszcze niedopracowany, ale myślę, że lepszy od obecnego przypadkowego/niepełnego/zawierającego portale z szablonem "porzucony" doboru portali w boxie worku na SG :)

Ten box dodatkowy może służyć też czemu innemu - może być bardziej dynamiczny z możliwością dodawania newsów, zamiast zapychania sitenotice/anonotice itd.

przykuta