[Wikirobota] Nowy pomysł z poprawieniem komunikacj i

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Czw, 19 Mar 2009, 22:29:34 CET

W dniu 19 marca 2009 19:27 użytkownik Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał:

> tego komunikatu chyba nie ma, ale jest ten przy logowaniu:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/MediaWiki:Centralauth-login-progress
>
> aby nie zawalać można dokleić po prawej 'zobacz, co nowego w Wikipedii' z linkiem do TO i mały przycisk rss.
>
> przykuta

No właśnie szukałem komunikatu ale nie znalazłem, ale faktycznie można
by dokleić taką informację. Problem jest tego typu, że przydałoby się
to umieścić na samym dole, a w tym komunikacie to chyba trzeba do
góry, bo MediaWiki wyświetla pod tą linią inne projekty i tekst: "Wróć
do strony [[Strona główna]]."

Można by też było inaczej "Wróć do strony [[Strona główna]] lub zobacz
co nowego w Wikipedii z linkiem jak pisał Przykuta.

Karol007