[Wikirobota] Nowy pomysł z poprawieniem komunikacji

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Czw, 19 Mar 2009, 18:20:33 CET

Hej:)

Kiedyś wpadłem na pomysł (wspominałem raz na IRCu), żeby wyświetlać
informacje z tablicy ogłoszeń w oknie zaraz po zalogowaniu. Pewnie
byłoby to możliwe, a myślę, że można dzięki temu dotrzeć do nieco
większej grupy czytelników wśród aktywnych zalogowanych, no i
oczywiście Ci którzy czasowo (kilka dni do miesiąca nieaktywności)
mogliby szybciutko zapoznać się z najważniejszymi zmianami w projekcie
zanim jeszcze zaczną cokolwiek robić:) Co o tym myślicie?

Karol007