[Wikirobota] newbies potrzebują pomocy

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Czw, 19 Mar 2009, 17:02:11 CET

W dniu 19 marca 2009 16:48 użytkownik Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał:
> Halo, czy ktoś tu jeszcze jest
>
> 3 osoby czekają na przewodników:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Przewodnicy
>
> Co dalej z Wikiprojektem:Nowicjusz ?
>
> Chyba na tym się zatrzymaliśmy
>
> przykuta

No na razie to stoi, zapotrzebowanie na przewodników widziałem, kiedyś
się jeden do mnie na gg zwrócił, jeszcze wcześniej też ktoś to tym
pomagałem doraźnie. Teraz na głowę sobie nie biorę nikogo, bo po
prostu do maja mam urwanie głowy.

Co do projektu nowicjusz to chciałem ruszyć ten pomysł z skryptem
wyświetlającym pytajniki, ale na commons ten skrypt usunęli i nie wiem
skąd wziąć kod, żeby ktoś się tym mógł zająć. [w chmurkach też można
by po jednym linku w kluczowe strony czy nawet sekcje pomocy dać
(najlepiej po posprzątaniu)].

Karol007