[Wikirobota] Kanony i listy "must-have"

Artur Fijałkowski wiki.warx w gmail.com
Czw, 27 Mar 2008, 15:44:48 CET

27-03-08, Stan Zurek <zureks w gmail.com> napisał(a):

> Nie zgadzam się. Ja tylko zasugerowałem skalę oceny "jakości
>  merytorycznej" artykułu (cokolwiek to znaczy). Nazwa nie ma tutaj nic
>  do rzeczy.
>
>  Pamiętam, że jakiś czas temu czułem się niemal personalnie dotknięty
>  wyrażeniem "potocznopedia". Ale dopiero teraz z perspektywy czasu
>  widzę, że to wyrażenie do nas pasuje (niestety).
>
>  Staramy się konkurować z najlepszymi (PWN czy Britannica). Jeśli tak
>  to nie możemy używać nazw typu:
>
>  Artykuł na medal
>  Artykuł na piątkę/szóstkę
>  Artykuł co się zowie
> [...]

Eee przecież chodzi o to, że artykuły te są warte przeczytania. Za
dużo filozofii dorabiasz według mnie. To tak jakby twierdzić, że
wikipedia nigdy nie będzie tak dobra jak WEP (Wielka Encyklopedia
Powszechna), bo ma śmieszniejszą nazwę :P

Niech będą więc:
* Artykuł z gwiazdką
* Artykuł z kółkiem
* Artykuł z kwadratem :P