[Wikirobota] Kanony i listy "must-have"

Karol kamikaze007 w tlen.pl
Czw, 27 Mar 2008, 15:35:33 CET

Dnia 27 marca 2008 15:13 Karol <kamikaze007 w tlen.pl> napisał(a):

> Zgadzam się, "na 5" dobrze brzmi, ustalmy może ile stopni w skali chcemy mieć (chyba, że wyjdzie "w praniu") i dopasujemy nazwy.
>
> Karol007

Jeszcze jedno, przywołuję słowa, które napisał Zureks:

"A jeśli już mamy stopniować jakość to zrobić porządną skalę np. od 1 do 5, gdzie 1 = stub, 2 = coś wiecej, 3 = jeszcze więcej z grafiką i może jakimś źródłem, 4 = obecny "dobry" (z porządnymi źródłami) a 5 =obecny "medalowy"."

Ogólna analiza tej tabelki:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Szablon:Stopnie_oceny_jako%C5%9Bci

mamy teraz tam 6 stopni oceny - trochę za dużo. Dajmy na to, że przyjmiemy 5-cio stopniową skalę, zatem likwidujemy AnM, które zyskują tytuł "artykułu na piątkę" i pozostają 4 stopnie:

*dobry artykuł - jakieś pomysły na nazwę?
*czwórka - jakieś pomysły?
*start - nazwa w ogóle nie trafiona
*zalążek - można przyjąć, ładna polska nazwa która mówi dużo

Kryteriami się zajmiemy trochę później, najpierw ustalmy wstępne stopnie oceny

Niech się rozpęta burza mózgów!

Karol007