[Wikirobota] Kanony i listy "must-have"

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Śro, 26 Mar 2008, 20:29:29 CET

/
| Pamiętam, że dawno temu prawie była bliska akceptacji nazwa "wyróżnione
| artykuły", ale to jakby ranga mniejsza wobec dobrych. Eh, ta
| stopniowalność :)

To wróćmy do tego, zresztą wtedy z Twojego nadania (chyba jeszcze i Roo)
urodziła się instytucja DA. Ja byłem od zawsze przeciwnikiem nazwy AnM - za
jej bombastyczność kojarzącą mi się z umierającym Breżniewem dowieszającym
sobie co miesiąc kolejną okrągła błyszczącą blaszkę. A perły - to eufemizm,
do tego równie niesłuszny jak i medale - w przyłożeniu do zawartości.

Dwa stopnie: wyróżnione (te lepsze) i dobre, są właściwe semantycznie. I
odpowiednio skromne, bo nie ośmieszające wikipedii jak medalowe artykuły z
błędami ortograficznymi czy interpunkcyjnymi (były takie, teraz może nie ma,
bo ich nie oglądam).

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński