[Wikirobota] Kanony i listy "must-have"

ABX abxabx w gmail.com
Śro, 26 Mar 2008, 19:12:13 CET

26-03-08, Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał(a):
> Na liście ogólnej chyba niewiele w ogóle osób ten wątek podjęło. Poza tym wypracowywanie standardów jakości, nierzadko podczas dyskusji na DA i PAnM to dobra rzecz. Nie chodzi o kwestię wyróżnień, tylko prac nad poprawianiem jakości. W kilku wikiprojektach ruszyła już maszyneria do poprawiania haseł do jakości DA czy medalowej, np. w medycznym. Tutaj dyskutujemy o pracach, nie o przyczynach motywacji.

Jeszcze na chwilę o motywacji. To jest problem tego nieszczęsnego
polskiego idiomu "na medal" który naprawdę oznacza jakość ale jest
jeszcze to jego drugie materialne znaczenie w naszym języku - blacha
wpięta na wypiętej klacie do błyszczenia na prawo i lewo. Może więc w
ramach wikiroboty jakaś mała burza mózgów nad zmianą tej nazwy?
Chociaż zmiana nazwy może nie pomóc - może trzeba po prostu zamknąć
głosowania nad medalami a wprowadzić jakieś "najlepsze artykuły",
"artykuły kompletne, pełne, wyczerpujące", nie wiem. Może ktoś ma
jakąś myśl?

ABX