[Wikirobota] Kanony i listy "must-have"

PMG pmgpmg w wp.pl
Śro, 26 Mar 2008, 18:50:45 CET

> Jeśli chodzi o Kanon to przede wszytkim czapka z głowy dla Nutajki za
> mrówczą pracę w przeglądzie stanu. Byłbym za tym żeby wstępnie
> zaproponować wikiprojektom przegląd poszczególnym sekcji, wzięcie
> patronatów w kilkoro, w parach lub samodzielnie nad poszczególnymi
> artykułami i dopisywanie opiekunów do listy. Listę ze wstępnie
> wybranymi opiekunami wywiesić na TO w celu wyszukania opiekunów dla
> pozostałych sierotek. I na końcu ogłoszenie dnia/tygodnia/miesiąca
> pracy nad Kanonem. Bez nagród ale z jakimś dobrym dozorcą który będzie
> [...]
Dzień dwa temu zakończyła się dyskusja na ogólnej liście nad tym jakie
to medale i inne wyróżnienia dla tekstów są be. Patrząc na zdanie
przygniatającej większości ( z moich obserwacji wynika że tylko jedna
osoba poparła w ogóle istnienie instytucji "medali") to nie wiem po co
sie staracie zgłaszać do to DA.

Ale to tylko taka moja obserwacja.

PMG