[Wikirobota] Nowy system pomocy

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 24 Mar 2008, 07:45:38 CET

> Tworzę pomału podwaliny pod nowy system pomocy.
>
> Pierwsze przymiarki wyglądają tak:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Pomoc:Spis_tre%C5%9Bci2
>
> Docelowo ma być do 5 poziomów, mniej więcej takich:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Zureks/Brudnopis1
>
> gdzie ma być ok. setki takich stron nawigacyjnych i ponad 1000 linków
> do wszystkich istotnych stron pomocy i meta.
>
> Byłbym wdzięczy za wszelkie komentarze i sugestie ZANIM to rozbuduję,
> bo potem będzie trudniej wprowadzić poprawki.
>
> Po stworzeniu wszystkich poziomów takie menu wrzuci się na strony
> [...]

Ja na razie tylko z drobną uwagą - "Dla niewidomych i niedowidzących" - niewidomi tez mogą czytać korzystając z dostępnego im oprogramowania. Wózek inwalidzki oczywiście warto czymś zastąpić w ikonce ;) Litery na tej stronie dla niedowidzących - może jednak ciut mniejsze - mniej będą mieć przewijania. sam pomysł fajny - ale tę opcję dla niewidomych/niedowidzących bym jakoś usankcjonował. część userów może się dziwić, czemu ma być widoczna na każdej stronie pomocy (jeśli tak ma to być). Można powiedzieć, że jest to nasza akcja doraźna i tak ja bym to widział. Lewy górny róg mógłby być takim "kącikiem" dla różnych inicjatyw - np. czy znasz nasze narzędzia - do pomocy w edytowaniu itp.

przykuta