[Wikirobota] Sidebar na święta

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Sob, 22 Mar 2008, 11:37:01 CET

On 3/22/08, Przykuta <przykuta w o2.pl> wrote:

>  >
>  > Zdziwiłem się.  A jak ktoś nie wie co to znaczy to zawsze może
>  > sprawdzić w Wikipedii!
>  >

> Michale, menu ma być samo w sobie informujące co jest pod jego linkami.
>
>  Można ewentualnie "Częste pytania (FAQ)" choć to nieco wydłuży, choć 20 znaków to mniej więcej tyle, ile mają najdłuższe linki w obecnym menu.

Ale samo "Częste pytania" jest IMO fatalną pół-kalką językową,
"Frequently Asked Questions", czy naprawdę po polsku tak się pisze
"Częste pytania"?  (to było pytanie na poważnie).

Nie ma jakiegoś niedosłownego odpowiednika w rodzaju "Poradnik",
"Zajrzyj tu" "Vademecum" czy cokolwiek innego?  Wiem, że nie jestem na
bieżąco z polskim (w moich audycjach radiowych nadal uparcie nie
odmieniam np. słowa "radio" i złośliwie używam czasu zaprzeszłego ale
grr, bez przesady).  Chyba będę jednak musiał sobie zamówić TV Polonia
czy jakiś inny śmieć bo wygląda na to, że naprawdę zaczynam żyć w
przeszłości języka polskiego.

--
Michal "roo72" Rosa