[Wikirobota] Sidebar na święta

Przykuta przykuta w o2.pl
Sob, 22 Mar 2008, 10:34:38 CET

> Witam,
>
> Proponowałbym poczekać z tą zmianą do końca marca i dać ją na cały
> kwiecień. Wtedy będziemy wiedzieli jak się zmieniły statystyki wejść
> na poszczególne opcje.
>
> Wstawienie nowego menu tylko na święta da nam jedynie feedback w stylu
> "podoba mi się/co też wy najlepszego robicie", na co trudno jest
> racjonalnie reagować.
>
> Pozdrawiam,
> Robert

Od świąt - nie tylko na :) - statystyki idą za każdy dzień miesiąca. Od razu będzie widać skok w następnych dniach. No, ale ok - poczekajmy choćby do wieczora, choć myślę, że jak do tej poty nikt nie oponował, to i teraz raczej też nie będzie. Jak poczekamy do kwietnia, to znów się pojawi kilka propozycji i tak w kółko... :) Poza tym jeszcze ktoś pomyśli, że to prima aprilis :D

przykuta