[Wikirobota] katgoryzacji ciąg dalszy:)

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 19 Mar 2008, 09:23:13 CET

> Obojga was źle oświetliło. Nie róbmy kalki już całkowicie z en. :(
>
> A_Bach

No, to jak ABachu

ja się wzorowałem na kryteriach przyjętych w kategoriach do np. powiatów, gdzie są nawiasy - nie wiem jak to wyglada na en i tam nie zagladałem :)

http://tinyurl.com/2n3h3v

Miałem się zresztą też do ciebie z tym zwrócić, bo na stronach z zasadami kategoryzacji nie ma informacji, czy ma być z nawiasem, czy z myślnikiem. Co do liczby mnogiej, to chyba już przyjęliśmy wcześniej, bo archiwa to jednak miejsce, gdzie znajdują się poszczególne zarchiwizowane strony. Kategoria nadrzędna może brzmieć archiwum Wikipedii. Najlepiej ABachu napisz to na tej stronie GDJ, a potem wprowadzić trzeba będzie informacje na stronach meta dot. kategoryzacji.

przykuta