[Wikirobota] Szablon:Książka infobox

a_bach w poczta.onet.pl a_bach w poczta.onet.pl
Pon, 17 Mar 2008, 01:31:10 CET

On Thu, 13 Mar 2008 21:59:38 +0100
picus-viridis wrote:

> Ja zaś chciałbym spytać, jak zaszablonujemy Polski Słownik Biograficzny (75 latek już ma, nowe zeszyty wychodzą, zaś ISBN wspólny dla całości), wielotomowe encyklopedie, różniące się treścią wydania znaczących książek ("Robot" Snerga, "Dialogi" Lema i ileś tam wersji Cyberiady, "Miazgę" Andrzejewskiego - która ma conajmniej 3 wersje, no i "Faust" Goethego). A, i jeszcze taka "Biologia" Claude Villee (ciekawe, że w Wikipediach śladu po nim nie ma); 1. wydanie w latach 50. XX wieku. Gdy się z tego uczyłem, to już było DNA.

Nie bardzo rozumiem, chodzi oproblem szablonowania dzieł mających wiele wydań, czy posiadających wiele części czy jeszcze o coś innego chodzi? Mi bardziej chodziło o wygląd szablonu, nie zaś o jego zawartość (btw. ten szablon nie posiada ISBN a więc ilość wydań nie ma znaczenia).

A_Bach