[Wikirobota] Kolejne kategorie

Karol kamikaze007 w tlen.pl
Pon, 10 Mar 2008, 11:56:53 CET

Dnia 10 marca 2008 7:40 Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Teraz w archiwach jest ponad 100 stron, które można posortować w kategorie. na pewno sporo tam jeszcze dojdzie, bo są różne ciekawe strony meta, ale dziś już archiwalne.
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Archiwa_Wikipedii
>
> propozycje, myślę że sensowne sa już na podstronie GDJ

Tak, wspomnę tylko, że osobiście byłbym za wprowadzeniem dla każdej archiwalnej kategorii (bez wyjątku) takiej standardowej nazwy ze słówkiem "archiwum" czyli np. [[Kategoria:coś tam - archiwum]] albo coś w tym stylu.

> Co do medalowych grafik i artykułów oraz DA to oczywiście dałbym jeszcze pod Ocenę jakości.
>
> Teraz co dalej - jak możecie - to jeszcze warto by zapuścić boty, aby pododawać interwiki, bo chyba obecne boty robiące interwiki działają tylko w głównej przestrzeni, a jak jest jeden link do en, to można na bazie tego i do innych poszukać. Choć może ostrożniej byłoby to robić ręcznie, bo jak u nas, tak i na innych wiki strony meta są reformowane :)
>
> przykuta

Myślę, że ręcznie byłoby bezpieczniej, ale bota też by można puścić a potem tylko sprawdzić jego edycje, byłoby szybciej.

Wieczór zabiorę się z Kamikaze do roboty.

Karol007