[Wikirobota] Kolejne kategorie

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 10 Mar 2008, 07:40:11 CET

No tak - teraz widzę, że trzeba będzie zająć się archiwami i głosowaniami

Warto by było, gdyby archiwa były w kategoriach nie tylko pod archiwami, ale też utworzyć np. archiwa administracji, kooperacji itd. Podobnie z głosowaniami. Część głosowań przyczyniło się do utworzenia zasad, zaleceń itd. Dobrze, gdyby te archiwa były blisko w kategoriach względem tego, co głosowano. Np. o fair use było głosowanie, ale do tej pory nie było tego w kategoriach związanych z grafiką. teraz podwiązałem to pod kat. dotyczącą praw autorskich. Dobrze jednak byłoby przy archiwach zrobić przejrzystą kategoryzację na początek.

Teraz w archiwach jest ponad 100 stron, które można posortować w kategorie. na pewno sporo tam jeszcze dojdzie, bo są różne ciekawe strony meta, ale dziś już archiwalne.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Archiwa_Wikipedii

propozycje, myślę że sensowne sa już na podstronie GDJ

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:GDJ/kategoryzacja_meta-stron#Archiwa

Co do medalowych grafik i artykułów oraz DA to oczywiście dałbym jeszcze pod Ocenę jakości.

Teraz co dalej - jak możecie - to jeszcze warto by zapuścić boty, aby pododawać interwiki, bo chyba obecne boty robiące interwiki działają tylko w głównej przestrzeni, a jak jest jeden link do en, to można na bazie tego i do innych poszukać. Choć może ostrożniej byłoby to robić ręcznie, bo jak u nas, tak i na innych wiki strony meta są reformowane :)

przykuta