[Wikirobota] drzewko kategorii meta-stron

Przykuta przykuta w o2.pl
Nie, 9 Mar 2008, 15:30:44 CET

> mój bot jest gotowoy cały czas. jęśli będzie masowe przenoszenie
> kategorii to chętnie pomogę.
>
> masti

OK, Boty mogą się przydać - zerknijcie jak to teraz wygląda:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Administracja_Wikipedii

a tu aktualne drzewko - nie chciało mi się już wycinać tych czerwonych linków i innych sugestii:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:GDJ/kategoryzacja_meta-stron#Administracja

W głównej kategorii zostawiłem takie ważniejsze strony i parę innych z którymi nie wiedziałem co zrobić -KA i OTRS to chyba niekoniecznie tam muszą być - można by pod komunikację i rozwiązywanie konfliktów po prostu przenieść.

Teraz co do botów:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:Beau#Kategoryzacja

tu jest lista stron userów, które by trzeba przenieść pod lepsze nazwy Wikipedia:Coś tam i botem przelecieć linkujące, aby nie linkowało do redira (mogą być podwójne przekierowania). Niewykluczone, że przy niektórych nazwach stron także by się przydało je zmienić - np. w niektórych przypadkach skrócić.

Przy okazji proponuję jeszcze jedną rzecz. Przy stronach meta czasami używamy [[Wikipedia:Nieciekawa nazwa|lepszych określeń]]. To może powodować, że tych stron wydaje się być o wiele więcej niż jest. Dlatego, jeśli porządkujemy i mamy pomysł na lepsza nazwę, to można by zrobić podstronę z propozycjami ich przemianowania. Jeżeli strony pomocy mamy dość sztywne, a częściej używa się zapisu w formie pytania, to można nazwę też zmienić. itd.

No, jedna z 30 kategorii meta w zasadzie zrobiona (jeśli chodzi o jej kategoryzację).

pozdrawiam

przykuta