[Wikirobota] drzewko kategorii meta-stron + przewodnicy

Karol kamikaze007 w tlen.pl
Pon, 3 Mar 2008, 20:03:05 CET

Dnia 3 marca 2008 17:29 Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał(a):

> Tak - nowe podkategorie - przy niektórych miałem wątpliwości co do nazwy - jak przejrzysz wszystko, to zobaczysz :) Tam gdzie nie dawałem komentarza, tam mogły IMHO zostać pod tym, pod czym były - np. wymagające dopracowania - to pod tym zwodnicze itp. Dopisałem też arty znalezione w sieci pod innymi kategoriami, które z administracją i prostą administracją są związane. Co do tej prostej to się powoli zastanawiam, czy by tego nie dać po prostu pod kooperację, ale to taka luźna myśl...
>
> przykuta

Myślałem, że jak niczego nie komentowałeś kategorii podrzędnej, a był komentarz w kategorii nadrzędnej to wszystko razem przenosiłem. Jeśli nie było słowa "też" to przenosiłem całkowicie, tam gdzie to słowo wystąpiło, kopię przeklejałem we wskazane miejsce.
Co do tych artów, to się naszukałeś, rozpracowanie tego potrwa kilka godzin:-) Trzeba teraz wmieszać te czerwone kategorie w drzewko, no i jeśli gdzieś porobiłem błędy, to przy okazji trzeba korygować.

Zureks jeśli jeszcze mnie czytasz, zanim od sieci sie oddalisz, wklej proszę listę stron, nad nawigacją których pracujesz, na podstronę GDJ:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:GDJ/Pomoc tam jest czerwony link okrojony zbiór meta-stron (nazwa dowolna).

Karol007