[Wikirobota] drzewko kategorii meta-stron + przewodnicy

Karol kamikaze007 w tlen.pl
Pon, 3 Mar 2008, 16:53:13 CET

Dnia 3 marca 2008 16:35 Karol <kamikaze007 w tlen.pl> napisał(a):

> Poukładałem trochę te kategorie:) dałem podgląd, a tu patrzę część zmian nie jest moich, dobrze że nie kliknąłem zapisz bo konflikt edycji by mi zjadł wszystko:D
>
> Co zrobiłem to komentarz na ten temat skreśliłem.
>
> Teraz idę zobaczyć co mogę zapisać a czego nie:D
>
> Karol007

No dobra zapisałem zmiany, w kilku miejscach nie mam jeszcze pewności co intencji zmian proponowanych przez Przykutę, bo nie wiem czy nową kat trzeba tworzyć czy co, cdn...- wieczorem:)

Karol007