[Wikirobota] drzewko kategorii meta-stron + przewodnicy

Stan Zurek zureks w gmail.com
Pon, 3 Mar 2008, 13:43:46 CET

>  > nie będę niczego ruszał dopóki, dopóty ktoś (przypuszczalnie Przykuta:-) nie da mi znać, że wszystko jest w porządku i ewentualnie edytuje w tym miejscu drzewko:D

>  Przy okazji - mamy szablony nawigacyjne - kto podjąłby się ujednolicenia ich wyglądu?

>  Zureks - mógłbyś wykonać sreeny do pomocy przesyłania plików i umieszczania grafik w artykułach? Spróbuj bez zielonej łapki :)

Właśnie pracuję nad nowym systemem nawigacji. Skopiowałem sobie
wszystkie linki Pomocy i Wikipedii i podzieliłem je na grupy
tematyczne. Wyszło tego około 100 podstron nawigacyjnych, które teraz
staram się zebrać w jedno drzewko i podzielić jakoś sensownie tak, aby
się łatwo nawigowało.

Niestety nie mogę Wam pokazać efektów mojej pracy, bo pracę wykonuję
off-line (tak jest mi łatwiej operować dużymi ilościami linków).
Bardzo prosiłbym o wstrzymanie się z wszelkimi większymi modyfikacjami
dopóki się nie uporam przynajmniej z zarysem mojego nowego projektu.

W założeniu chce zbudować jeden spójny system pomocy dla wszystkich
użytkowników: FAQ, czytelnicy, Wikipedyści, administratorzy,
kooperacja, GDJ, itd. Docelowo tak to będzie wyglądać (oczywiście
mniejsza czcionka i bardziej stonowane kolory):

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Zureks/brudnopis1

w szczególności aby uniknąć podwójnego nawigowania jak to jest w
przypadku obecnej pomocy:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pomoc:Spis_tre%C5%9Bci

Będzie to co prawda niestety oznaczać, że trzeba kliknąć kilka razy
więcej przed dojściem do żądanego hasła pomocy, ale przynajmniej
będzie można wszystko znaleźć o wiele łatwiej niż to ma miejsce w tej
chwili.

Wyjeżdżam właśnie na 2 tygodnie i prace będę kontynuował off-line
dlatego właśnie proszę o wstrzymanie się przede wszystkim ze stronami
nawigacyjnymi.

Obrazki też będę mógł wykonać dopiero później - póki co priorytetem
jest dla mnie ten nowy system pomocy (żebym się w nim nie pogubił!).

Pozdrawiam

Zureks