[Wikirobota] FAQ i pomoc

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 31 Sty 2008, 18:32:04 CET

Dnia 31 stycznia 2008 18:13 Karol <kamikaze007 w tlen.pl> napisał(a):

> Ja jest za czymś takim, świetnie to wygląda, lepiej się w tym odnaleźć niż w dziesiątkach kilo tekstu. Można by zaplanować do każdego tematu takie "cóś" i całkowicie przebudować pomoc dla nowych. Zureks (jakby nie miał nic przeciwko) zrobiłby takich obrazków trochę a resztę z czasem by się wspólnie wykończyło.
>
> Karol007

Ok, strony pomocy można pozamieniać :) Ale równolegle też możemy zrobić te pytania nowicjuszy :)

Mimo wszytko to trzeba zsynchronizować. Może jakoś się podzielmy. Ja te Powitania i FAQ zrobię, a linki do meta stron pomocy można będzie potem pozmieniać (np. do sekcji), jeśli te się też pozmieniają.

przykuta