[Wikirobota] FAQ i pomoc

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 31 Sty 2008, 13:44:49 CET

Ponieważ mimo FAQ, wielu stron pomocy i innych metastron, ciągle pojawiają się pytania nowicjuszy (i nawet nie nowicjuszy), zaproponowałem aby nieco poprawić funkcjonalność tej strony meta - głownie ze względu na to, że często pojawiają się identyczne pytania - np. jak przesłać grafikę lub czy można tłumaczyć teksty z innych Wikipedii. Proszę zerknijcie na to i ewentualnie podsuniecie jeszcze jakieś pomysły - byle nie przeładować.

Zaproponowałem utworzenie 8 podstron, do których byłyby linki na głównej stronie pytań nowicjuszy - więcej już prowadziłoby do tego, że nie chciałoby się czytać. FAQ ma wiele pytań, ale wyszukanie właściwego to też trwa.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:GDJ/FAQ_i_pomoc

przykuta

P.S. Postaram się przy okazji zaprosić osoby, które w tym siedzą na listę.