[Wikirobota] Propozycja zmiany hasła dot. Parlamentu Europejskiego

Łukasz Gajewski gajos w toya.net.pl
Wto, 15 Sty 2008, 23:56:27 CET

Witam serdecznie, nigdy nie edytowałem żadnego hasła w wikipedii, natomiast
zauważyłem pewną nieścisłość, mianowicie: W haśle podane jest, że docelowa
liczba deputowanych będzie wynosiła 736 posłów, natomiast Traktat
Reformujący, który został już omawiany w m.in. w Lizbonie zakłada
zmniejszenie obecnego składu z 785 posłów do 750 - w ten sposób każde z
państw będzie posiadało parytet mandatów w zależności od liczby ludności...

Czekam na jakiś kontakt z Państwa strony.

Pozdrawiam serdecznie!!

--
Pozdrawiam,
Łukasz Gajewski