[Wikirobota] LiveRC

Karol kamikaze007 w tlen.pl
Śro, 30 Sty 2008, 22:01:00 CET

> Tak, ABX wykańcza
>
> ja za chwilę chyba coś rzucę na listę, a tymczasem zerknijcie:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kategoria_miesi%C4%85ca
>
> tabelka na dole - rozpisałem zadania dla kilkunastu dużych kategorii. W niektórych jest ponad 30 podkategorii, nawet 40, w innych ponad 200 haseł do skategoryzowania. W częsci też trzeba przejrzeć istniejące kategorie na górze drzewka i może je dać nieco niżej, dla niektórych można utworzyć podkategorie, do których się da załadować ten spory już balast.

> [...]

Ok, to o SG już głowy nie zawracam.

Właśnie Przykuta, śledzę ostatnio Twoje poczynania w kategorii miesiąca i ..., i podoba mi się:D
Tylko prace w kategoriach to jest raczej ciągła robota ze względu na przybywające artykuły, co nie zmienia jednak faktu, ze niektóre dość mocno się zakurzyły:D

Karol007