[Wikirobota] LiveRC

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 30 Sty 2008, 21:28:36 CET

> Gotowe, zaprosiłem:-)
>
> A przy okazji chciałem zapytać jak tam nasza SG, zajął sie tym jakiś technik?
>
> Karol007

Tak, ABX wykańcza

ja za chwilę chyba coś rzucę na listę, a tymczasem zerknijcie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kategoria_miesi%C4%85ca

tabelka na dole - rozpisałem zadania dla kilkunastu dużych kategorii. W niektórych jest ponad 30 podkategorii, nawet 40, w innych ponad 200 haseł do skategoryzowania. W częsci też trzeba przejrzeć istniejące kategorie na górze drzewka i może je dać nieco niżej, dla niektórych można utworzyć podkategorie, do których się da załadować ten spory już balast.

Spośród tych, jakie przejrzałem, tylko biografie trzymają fason. Oczywiście warto powiadomić ludzi w Wikiprojektach.

przykuta