[Wikirobota] Ostatnie zmiany

Karol kamikaze007 w o2.pl
Śro, 9 Sty 2008, 23:37:54 CET

> tak właśnie myślę :) Dla innych kategorii może być problem, jak w drzewku są cuda - np. pod organizacjami sa karabiny, bo w organizacjach jest wojsko.
>
> przykuta

To wtedy ruszy Kategoria:Miesiąca:D, będą robić porządki aż myszki zaczną strajkować i każdy kota od nich dostanie:D A na poważnie to rozumiem, że chodzi też o sytuację w których jedna kategoria jest w różnych innych nadrzędnych czy podrzędnych kategoriach ale narzędzie powinno działać w takich warunkach bez zarzutu (choć ja tam się na tym nie znam, ale jakbym był takim skryptem to bym chyba nie miał problemu z tym:-)

Karol007