[Wikirobota] Ostatnie zmiany

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 9 Sty 2008, 23:20:58 CET

> Dobry pomysł z tym okienkiem, rozumiem, że np. dla wspomnianego projektu biografie, OZ obejmowałoby kategorię biografie i wszystkie jej podkategorię, bo o takie coś mi chodzi.

tak właśnie myślę :) Dla innych kategorii może być problem, jak w drzewku są cuda - np. pod organizacjami sa karabiny, bo w organizacjach jest wojsko.

Obecnie każda kategoria ma coś w rodzaju "obserwowane", ale nie ma możliwości wybrać większego fragmentu drzewa. Zastanowiła mnie jeszcze tylko jedna rzecz (to odnoście wspomnianych 25 OZ). W tej chwili OZ jak się uruchamia i np. jak mam ustawione na 100 ostatnich to one się wyświetlają do czasu zapełnienia listy i są często w innej kolejności niż wskazuje na to czas edycji. Nie wiem czy jest tak tylko u mnie czy u Was też. Dodatkowo przydałby się przycisk zgłaszania ek (zapytam) ale skoro go nie ma to może jakieś małe zabezpieczenie przed nadmiarem pochopnych zgłoszeń. W takim razie trza by się skontaktować z opiekunem narzędzia, pomyślę i w przyszłym tygodniu napiszę mu naszą propozycję, jeśli wpadniecie na coś jeszcze to dajcie znać.

> Karol007

Instrukcja dla nowych by się przydała - bezpośrednio na stronie Z LiveRC. Taka ciut bardziej wyjaśniająca.

przykuta