[Wikirobota] Ostatnie zmiany

Karol kamikaze007 w o2.pl
Śro, 9 Sty 2008, 23:18:06 CET

> Jasne. Jeśli by to było możliwe w każdym Wikiprojekcie można by "ustawić" OZ pod konkretną Kategorię i rozwijałoby się to na górze Wikiprojektu (bazowo byłoby wyłączone). Chodzi mi o coś takiego:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Biografie
>
> na górze jest taka mikrotabelka jak na OZ - pod nią rozwijają sie LiveRcowe OZ dla kategorii biografie powiedzmy ustawione na 25 ostatnich zmian - od razu byłoby przyjemniej pracować. :)
>
> przykuta

Dobry pomysł z tym okienkiem, rozumiem, że np. dla wspomnianego projektu biografie, OZ obejmowałoby kategorię biografie i wszystkie jej podkategorię, bo o takie coś mi chodzi. Obecnie każda kategoria ma coś w rodzaju "obserwowane", ale nie ma możliwości wybrać większego fragmentu drzewa. Zastanowiła mnie jeszcze tylko jedna rzecz (to odnoście wspomnianych 25 OZ). W tej chwili OZ jak się uruchamia i np. jak mam ustawione na 100 ostatnich to one się wyświetlają do czasu zapełnienia listy i są często w innej kolejności niż wskazuje na to czas edycji. Nie wiem czy jest tak tylko u mnie czy u Was też. Dodatkowo przydałby się przycisk zgłaszania ek (zapytam) ale skoro go nie ma to może jakieś małe zabezpieczenie przed nadmiarem pochopnych zgłoszeń. W takim razie trza by się skontaktować z opiekunem narzędzia, pomyślę i w przyszłym tygodniu napiszę mu naszą propozycję, jeśli wpadniecie na coś jeszcze to dajcie znać.

Karol007