[Wikirobota] Ostatnie zmiany

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 9 Sty 2008, 22:36:54 CET

> Witam,

> [...]

Jasne. Jeśli by to było możliwe w każdym Wikiprojekcie można by "ustawić" OZ pod konkretną Kategorię i rozwijałoby się to na górze Wikiprojektu (bazowo byłoby wyłączone). Chodzi mi o coś takiego:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Biografie

na górze jest taka mikrotabelka jak na OZ - pod nią rozwijają sie LiveRcowe OZ dla kategorii biografie powiedzmy ustawione na 25 ostatnich zmian - od razu byłoby przyjemniej pracować. :)

przykuta