[Wikirobota] Ostatnie zmiany

Karol kamikaze007 w o2.pl
Śro, 9 Sty 2008, 22:19:00 CET

Witam,

Kiedyś na GDJ w Częstochowie była mowa o ostatnich zmianach, nie jestem pewien ale WarX wspominał o tym jakie to jest potężne narzędzie którym dysponujemy (i chyba jedyne tak potężne bo nad wyszukiwarką to chętnie bym się rozpłakał:). Padła również propozycja ostatnich zmian w obrębie dowolnego fragmentu drzewa kategorii w przestrzeni głównej. Chciałbym zapytać czy można by pójść krok dalej i wprowadzić to w życie pisząc do Leafnode z prośbą o rozszerzenie możliwości LiveRC. Wg mojej wizji pojawiłbaby się druga zwijana lista obok "przestrzeni" z kategoriami. Co Wy na to?

Karol007