[Koalicja-l] Fwd: Zaproszenie na inaugurację europejskiego projektu dla otwartej nauki w IBL PAN

Aleksandra Czetwertyńska aczetwertynska w centrumcyfrowe.pl
Wto, 24 Wrz 2019, 14:06:40 CEST

Myśmy, jako Centrum Cyfrowe też dostali to zaproszenie, ale niestety nie
dam rady się tam pojawić, sprawdzę, czy ktoś od nas się tam wybiera.

pozdrawiam
Aleksandra Czetwertyńska
Fundacja Centrum Cyfrowe
Spółdzielnia Otwartej Edukacji
tel. 697 15 25 30

Fundacja Centrum Cyfrowe przetwarza Twoje dane (imię i nazwisko, adres
e-mail oraz informacje zawarte w treści wiadomości) na podstawie
uzasadnionego interesu, w celu obsługi korespondencji, w celach
wynikających z treści e-maila lub w celu nawiązania kontaktu w przyszłości.

wt., 24 wrz 2019 o 13:19 iwona.sojkowska w ebib.pl <iwona.sojkowska w ebib.pl>