[Koalicja-l] [Koalicja-robocza-l] [Rada-l] Współpraca przy organizacji Tygodnia Domeny Publicznej

Aleksandra Czetwertyńska aczetwertynska w centrumcyfrowe.pl
Czw, 10 Sty 2019, 12:22:19 CET

Moi Drodzy,

mamy już plan działań na *Dzień Domeny Publicznej*.
Tutaj link:
https://centrumcyfrowe.pl/czytelnia/zero-waste-culture-dzien-domeny-publicznej/

Serdecznie was zapraszamy do udziału i prosimy o dzielenie się informacją o
obchodach DDP w Waszych mediach społecznościowych. Tutaj jest strona
wydarzenia: https://www.facebook.com/events/579880392483708/

Polecamy grafiki przygotowane przez Studio Lekko - znajdziecie je tutaj
(wraz z instrukcją jak opisać źródła wykorzystanych materiałów):
https://drive.google.com/drive/folders/17f734TRBJ8BuPHUytWQKtWcsZuCPL9XJ?ogsrc=32
możecie
je dowolnie wykorzystać.

Jeśli chciecie coś jeszcze zaproponować,z okazji tego wydarzenia to
piszcie, jesteśmy bardzo otwarci na rózne inicjatywy.

Jeszcze w tym tygodniu, albo na początek przyszłego odezwę się do tych,
którzy wyrazili chęć udziału w *Tygodniu Domeny Publicznej.*

pozdrawiam was serdecznie

pt., 4 sty 2019 o 15:19 Grodecka Karolina <karolinagrodecka w gmail.com>