[Koalicja-l] [Koalicja-robocza-l] [Rada-l] Współpraca przy organizacji Tygodnia Domeny Publicznej

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Pią, 4 Sty 2019, 15:19:30 CET

Cześć,

fajna akcja. Na pewno włączymy się z prfolilem Centrum e-Learningu i Open
AGH.

Najpóźniej do wtorku prześlę propozycję od nas - dat i terści.

Pozdrawiam,
Karolina