[Koalicja-l] reforma (c) na poziomie unijnym

Natalia Mileszyk nmileszyk w centrumcyfrowe.pl
Pon, 19 Wrz 2016, 17:04:41 CEST

MKiDN czeka na głosy dotyczące proponowanej dyrektywy w ramach konsultacji
społecznych (wypracowują polskie stanowisko) - im nas będzie więcej tym
lepiej! Będziemy się starali jakoś zapewne koordynować działania, będę
dawała znać.
http://www.prawoautorskie.gov.pl/pages/posts/resort-kultury-rozpoczal-konsultacje-dot.-propozycji-modernizacji-prawa-autorskiego-przedstawionych-przez-ke-949.php

Dobrego dnia
Natalia

Natalia Mileszyk
Centrum Cyfrowe Projekt: Polska
public policy expert
@nmileszyk
(+48) 668-440-136

centrumcyfrowe.pl/ | creativecommons.pl | *communia-association.org
<http://communia-association.org>*