[Koalicja-l] reforma (c) na poziomie unijnym

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Czw, 15 Wrz 2016, 12:27:00 CEST

To rzeczywiście wygląda bardzo niedobrze.
Miałam nadzieję, że oni jednak wycofają się z tego anachronicznego pomysłu.
I co można zrobić?

*Alicja Pacewicz*
*Wiceprezeska Centrum Edukacji Obywatelskiej*
*Vice President of Center for Citizenship Education*
*ul. Noakowskiego 10/5, **00-666 Warszawa/Warsaw*
*+48 228250181 w.115*

www.ceo.org.pl <http://ceo.org.pl>
Szkoła z Klasą 2.0 <http://www.ceo.org.pl/pl/szkolazklasa2zero> | Filmoteka
Szkolna. Akcja! <http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna> | Młodzi