[Koalicja-l] Wyborcza: Darmowy podręcznik dobija księgarnie

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Pon, 5 Wrz 2016, 16:35:51 CEST

Potwierdzam - pozostają fortele, Rady Rodziców i inne sztuczki, pewnie dość
często stosowane, ale słabo monitorowane. Warto by to zbadać, ale nie wiem,
kto miałby to zrobić.

Jeśli chodzi o księgarnie, to z pewnością działa tu kilka czynników, a
jednym z nich jest właśnie brak dochodów ze sprzedaży podręczników. To
zawsze było istotne źródło zysku większości księgarń, zwłaszcza tych o
małych obrotach.

*Alicja Pacewicz*
*Wiceprezeska Centrum Edukacji Obywatelskiej*
*Vice President of Center for Citizenship Education*
*ul. Noakowskiego 10/5, **00-666 Warszawa/Warsaw*
*+48 228250181 w.115*

www.ceo.org.pl <http://ceo.org.pl>
Szkoła z Klasą 2.0 <http://www.ceo.org.pl/pl/szkolazklasa2zero> | Filmoteka
Szkolna. Akcja! <http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna> | Młodzi