[Koalicja-l] Wyborcza: Darmowy podręcznik dobija księgarnie

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Pon, 5 Wrz 2016, 12:50:54 CEST

Prawie wszyscy korzystają z darmowych. Niektórzy coś dokupują, ale jest to
margines.
Pewnie inaczej to wygląda w szkołach niepublicznych, ale ich jest w Polsce
niewiele (7% szkół, 3% uczniów).

*Alicja Pacewicz*
*Wiceprezeska Centrum Edukacji Obywatelskiej*
*Vice President of Center for Citizenship Education*
*ul. Noakowskiego 10/5, **00-666 Warszawa/Warsaw*
*+48 228250181 w.115*

www.ceo.org.pl <http://ceo.org.pl>
Szkoła z Klasą 2.0 <http://www.ceo.org.pl/pl/szkolazklasa2zero> | Filmoteka
Szkolna. Akcja! <http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna> | Młodzi