[Koalicja-l] Wyborcza: Darmowy podręcznik dobija księgarnie

Lidia Stępińska-Ustasiak l.stepinska-ustasiak w icm.edu.pl
Pon, 5 Wrz 2016, 12:33:29 CEST

A propos obrotów, to ciekawe czy są jakieś zestawienia pokazujące jaki
odsetek nauczycieli bazuje wyłącznie na darmowym podręczniku. Ja takich
nie znalazłam, ale pobieżne obserwacje sugerują, że zła opinia
podręcznika skłania nauczycieli do sięgania po podręczniki
uzupełniające, których koszty nie są małe.

LSU

W dniu 2016-09-05 o 12:14, Bożena Bednarek-Michalska pisze:
> ale jest i to ze rodzice się martwią
>
> http://wyborcza.biz/biznes/1,149543,20125261,czy-ministerstwo-wycofuje-sie-z-darmowych-podrecznikow-rodzice.html#TRrelSST

> 669601898

Lidia Stępińska-Ustasiak
ICM Uniwersytet Warszawski
ul. Prosta 69
tel. 22 87 49 429
l.stepinska-ustasiak w icm.edu.pl
@OpenSciPlatform
@Lidia_Stepinska

Lidia Stępińska-Ustasiak
Interdisciplinary Centre for Mathematical and Computational Modelling
University of Warsaw
+ 48 791 177 032