[Koalicja-l] Newsletter o otwartych zasobach edukacyjnych

Pią, 2 Wrz 2016, 13:04:29 CEST

cześć,
część osób mogła już na to natrafić wcześniej, a te które jeszcze nie
trafiły chciałem zaprosić do subskrypcji newslettera otwartych zasobów
https://tinyletter.com/kamilsliwowski
Uruchomiłem go w wakacje jako uzupełnienie strony i po pierwszych reakcjach
mam wrażenie że udaje się nim trafić do trochę innego grona niż tylko osoby
wokół KOED.

Jeśli tylko macie jakieś sugestie o czym pisać, co zmienić , dajcie mi
znać, a jeśli sama forma Wam pasuje to zapiszcie się lub polecajcie osobom
zainteresowanym szeroko pojętą otwartą edukacją i jej stykiem z nowymi
technologiami.

Poprzednie odcinki można zobaczyć na stronie
http://otwartezasoby.pl/kategoria/przeglad-linkow/

pozdrowienia

Kamil Śliwowski
http://otwartezasoby.pl/