[Koalicja-l] Fwd: II Kongres Edukacji Medialnej

Alek Tarkowski atarkowski w centrumcyfrowe.pl
Pią, 19 Lut 2016, 17:05:12 CET

Witajcie,

ponieważ kwestie edukacji medialnej wiążą się bezpośrednio z otwartością, podsyłam informacji o II Kongresie Edukacji Medialnej.

pozdrowienia,

Alek Tarkowski

--
dyrektor, Centrum Cyfrowe
Twitter: @atarkowski

polecam:
uwolnij.podrecznik.org / otwartawiedza.pl / otwartengo.pl / otwartezabytki.pl