[Koalicja-l] [NAUKA] Otwarty dostęp w instytucjach naukowych - nowy raport PON

Lidia Stępińska-Ustasiak l.stepinska-ustasiak w icm.edu.pl
Pon, 8 Lut 2016, 11:54:43 CET

Bożena,
nie mieliśmy niestety możliwości wydrukowania tego raportu, choć zapewne
do tego audytorium byłoby dobrze wysłać wersję na papierze. Planuję
wysyłkę elektroniczną.
Pozdrawiam,

Lidia