[Koalicja-l] [NAUKA] Otwarty dostęp w instytucjach naukowych - nowy raport PON

Bożena Bednarek-Michalska Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
Pon, 8 Lut 2016, 09:00:42 CET

Lidka jesli macie to na to pieniądze, to wyslijcie do Kazdego Rektora
w Polsce, to wyjdzie jakies 250 listow, ja mam liste uczelni i
instytutów w razie czego z poprzedniego Tygodnia OA, bo rozsylalismy
plakaty

669601898