[Koalicja-l] przeciwko ustawie antyterrorystycznej

Bożena Bednarek-Michalska Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
Wto, 26 Kwi 2016, 09:55:36 CEST

ja podpisuję listy w obronie demokracji, swoich praw, wiec zawsze
chętnie do Panotykonu dołączę, bo wiem, ze robicie dobrą robote,
trzymajcie tak dalej, to dziś bardzo ważne

669601898