[Koalicja-l] przeciwko ustawie antyterrorystycznej

Lidia Stępińska-Ustasiak l.stepinska-ustasiak w icm.edu.pl
Pon, 25 Kwi 2016, 20:47:40 CEST

Kamil,
te wątki są bardzo bliskie sobie. Popieram i posyłam dalej.
Pozdrawiam,

Lidia

W dniu 2016-04-25 o 18:56, Kamil Śliwowski pisze:
> [...]
> prywatności są odległe od kwestii otwartości edukacji, nauki i
> kultury, ale czasem takie regulacje godzą w podstawy na których
> otwartość się opiera. Tak jest w przypadku proponowanej ustawy
> antyterrorystycznej, której zapisy uderzają m.in <http://m.in>. w
> swobodę komunikacji elektronicznej i wolność zgromadzeń. Również
> procedowanie samej ustawy (trzymana w tajemnicy bez jakichkolwiek
> konsultacji) budzi ogromne zastrzeżenia.
>
> Piszę do Was z prośbą o podpisanie i przekazywanie dalej petycji
> rozpoczętej przez Fundację Panoptykon, z którą współpracuję

Lidia Stępińska-Ustasiak
ICM Uniwersytet Warszawski
ul. Prosta 69
tel. 22 87 49 429
l.stepinska-ustasiak w icm.edu.pl
@OpenSciPlatform
@Lidia_Stepinska

Lidia Stępińska-Ustasiak
Interdisciplinary Centre for Mathematical and Computational Modelling
University of Warsaw
+ 48 791 177 032