[Koalicja-l] CopyCamp 2015 - wolny nabór otwarty!

Marta Skotnicka marta.skotnicka w nowoczesnapolska.org.pl
Śro, 1 Lip 2015, 12:14:40 CEST

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że otworzyliśmy*wolny nabór na prelegentów i
prelegentki IV Międzynarodowej Konferencji CopyCamp, która odbędzie się
4 listopada 2015 r.**w Warszawie.* W załączniku przesyłam szczegółowy
opis konferencji.

W tym roku gościem specjalnym konferencji będzie *Lev Manovic**h*,
artysta wizualny, krytyk nowych mediów, wykładowca na City University w
Nowym Jorku, autor głośnej książki /Język nowych mediów/./

/Termin zgłaszania propozycji wystąpień: *20 lipca 2015 r.*/

/Byłabym ogromnie wdzięczna za rozpowszechnienie tej informacji wśród
osób potencjalnie zainteresowanych aktywnym udziałem w konferencji.

Pozdrawiam serdecznie,
Marta Skotnicka

--
Marta Skotnicka
Koordynatorka projektów / Project coordinator

Fundacja Nowoczesna Polska jest Organizacją Pożytku Publicznego.
Możesz przekazać 1% podatku na rozwój projektów Fundacji
podając w formularzu PIT nr KRS: 0000070056