[Koalicja-l] materiały na temat otwartego dostępu do publikacji i danych na stronie FOSTER

Lidia Stępińska-Ustasiak l.stepinska-ustasiak w icm.edu.pl
Śro, 14 Sty 2015, 10:53:48 CET

Bożena,
wrzucę dziś, bo wczoraj połowa dnia była zagospodarowana KOEDem,
Pozdrawiam,

Lidia
W dniu 2015-01-12 o 13:36, Bożena Bednarek-Michalska pisze:
> Lidka daj te informacje p=do portalu uwolnij Naukę

> [...]

Open Science Platform
Interdisciplinary Centre for Mathematical and Computational Modelling
University of Warsaw
+ 48 791 177 032