[Koalicja-l] Gazeta Wyborcza: 'Halo, szkoła? Macie zapłacić karę za noc filmową'. Tak oszuści próbują wyłudzić pieniądze

Bożena Bednarek-Michalska Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
Pią, 27 Lut 2015, 10:38:37 CET

jesli polska szkoła robi wszystko, zeby dzieciaki ją polubiły i zeby
obcowaly z kulturą, to to jest edukacyjny cel

>>> http://www.problematyka.org/