[Koalicja-l] Gazeta Wyborcza: 'Halo, szkoła? Macie zapłacić karę za noc filmową'. Tak oszuści próbują wyłudzić pieniądze

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Czw, 26 Lut 2015, 17:59:28 CET

Jestem innego zdania - uważam, że to jest działanie sensu stricte
edukacyjne, choć oczywiście lepiej, jeśli filmy są mądre, a po nich
następuje rozmowa. Edukacja obywa się nie tylko na lekcjach...

*Alicja Pacewicz*
*Wiceprezeska Centrum Edukacji Obywatelskiej*
*Vice President of Center for Citizenship Education*
*ul. Noakowskiego 10/5, **00-666 Warszawa/Warsaw*
*+48 228250181 w.115*
www.ceo.org.pl <http://ceo.org.pl>

Szkoła z Klasą 2.0 <http://www.ceo.org.pl/pl/szkolazklasa2zero> | Filmoteka
Szkolna. Akcja! <http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna> | Młodzi