[Koalicja-l] Poza biurem w dniach 4-9 lutego 2015 (was: Poza biurem w dniach 4-9 lutego 2015 (was: Poza biurem w dniach 4-9 lutego 2015 (was: Poza biurem w dniach 4-9 lutego 2015 (was: Poza biurem w dniach 4-9 lutego 2015 (was: Poza biurem w dniach 4-9 lutego 2015 (was: Poza biurem w dniach 4-9 lutego 2015 (was: Otwarcie danych publicznych może przynieść gospodarce miliardy)))))))

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Czw, 5 Lut 2015, 11:11:59 CET

Wypisałem tymczasowo Martę z listy, bo coś się jej popsuło w
autoresponderze. I byśmy dostawali na listę po 10 powiadomień przy każdym
mailu wysłanym na listę. Jak jakiś admin w FNP może to ogarnąć i wyłączyć
jej ten autoresponder, to zapiszę Martę ponownie... Ew. zapiszę ją jak
wróci i ogarnie same ten autoresponder :-) Znajomi z z FNP - dajcie jej
znać o tym.